Moje prvo Novigradsko proljeće

Novigrad je moja muza

Sudjelovanje na Novigradskom proljeću je zasigurno jedno od boljih stvari koje su mi se dogodile.

1t

Dolazak u Novigrad

Uzbuđena i pomalo uplašena smjestila sam se ujutro 1.4. u autobus za Novigrad. Put je brzo prošao i za samo nekoliko sati stigli u smo u Novigrad, ispred hotela Laguna. Uzela sam torbu iz prtljažnika autobusa i pomalo zbunjena krenula za ostalom djecom u hotel. Na recepciji smo se prijavili i bivali raspoređeni u sobe. Rekli su mi da sam u sobi br. 7 te da me cimerica već čeka u sobi. Sva sreća, soba je bila na prvom katu pa ju nije bilo teško naći u onom ogromnom hotelu. Pokucala sam na vrata, cimerica ih je otvorila i pustila me u sobu. Upoznale smo se. Ona je i prošle godine bila na Novigradskom proljeću pa me, pošto to poslijepodne nismo imali nikakvih obveza, odlučila odvesti do plaže, dućana i škole. Kasnije je bila večera i svečano otvaranje Novigradskog proljeća koje se održalo u obližnjoj kinodvorani. Bila sam iscrpljena od svega pa sam navečer brzo zaspala.

2t 3t

Početak rada u radionicama

4t

Idući dan, u nedjelju, nakon doručka trebali smo doći ispred škole Rivarela kako bismo započeli s radom u radionicama. Prethodno predstavljeni voditelji radionica pozivali su polaznike svojih radionica da pođu za njima u školu. Tako je i voditeljica radionice Novine na Internetu Kristina Kovačević pozvala svoje novinare u informatičku učionicu našu tzv. redakciju. Svi smo se smjestili u maloj učionici i zatim se svatko trebao ukratko predstaviti; odakle dolazi, koji je razred i zašto se prijavio na NP. Prvi zadatak koji smo dobili od voditeljice je bio da napišemo vijest o svečanom otvaranju NP koje je bilo prošlu večer. Pošto nije bilo dovoljno računala za svaku osobu, podijelili smo se u parove i bacili na sljedeći zadatak a to je bilo predstavljanje svih radionica. Ja sam odlučila s Majom predstaviti Radijsku radionicu. Prvo je trebalo smisliti pitanja za voditelja i nekoliko polaznika a zatim otići do njihove učionice i provesti intervju. Nakon toga slijedi onaj dio na računalu tj. pisanje članka i njegovo objavljivanje.

Deseta muza

5t

Tema ovogodišnje Škole stvaralaštva bila je Muzej muza. Svaka radionica bavila se njome u svome izričaju. Na predstavljanju radionica nas je predstavila 10. muza – muza internetskog novinarstva koju smo prigodno nazvali Tehna.

Lektura i objava naših radova

Osim što sam poboljšala svoje novinarske sposobnosti, naučila sam i koristiti WordPress. WordPress je platforma na kojoj vrlo jednostavno možemo dizajnirati i uređivati našu web stranicu. Kad bismo napisali članak, preko svog profila stavili bismo taj članak na WordPress u kategoriju „Za lekturu“. Tada bi ga naše hospitantice pažljivo pročitale, ispravile pogreške i ako je sve u redu  stavile pod kategoriju „Za objavu“. Na kraju dana voditeljica Kristina bi objavila sve gotove članke. WordPress mi se svidio zbog toga što je jednostavan i smatram da je odličan za korištenje u školama. Za sve one koji se žele više upoznati sa WordPress-om i načinom njegova rada, na našoj ovogodišnjoj web stranici smo objavili Priručnik za koji se nadamo da će vam pomoći i još više olakšati rad.

Što smo sve radili tih sedam dana

6tNakon otvaranja NP i početka rada u radionicama, moj uobičajen dan izgledao bi ovako. Probudila bih se u sedam sati i oko 7:45, zajedno s cimericom otišla na doručak. Oko 8:20 već bih bile natrag u sobi i spremale se za radionicu, a u 8:45 polako bismo krenule prema školi Rivarela do koje nam je trebalo otprilike 10 minuta laganog hoda. U 9 sati je bila tjelovježba, a u 9 i 15 su započele radionice. Oko 10 i 15 bismo imali pauzu od 30 minuta koju bismo često iskoristili za uživanje u Pasareti i sladoledu. Od 12:15 pa do 16:00, kada bismo ponovno imali radionice, bili smo slobodni, imali smo poslijepodnevni odmor. Od 15:45 opet sve isto; krećemo prema školi, radionica, pauza, Pasareta, radionica, hotel, večera. Na večernjim programima je bilo jako zanimljivo. Jednu večer su se birali Miss i Mister hotela, drugu je bio Talent Show, a treću kviz na kojem smo, moram se pohvaliti, hospitantica prof. Dijana, još tri prijateljice iz novinarske radionice i ja sudjelovale kao tim Novinarke i pobijedile.

Sve naše radove, vijesti i izvještaje o događanjima možete pronaći i pročitati na http://www.novigradsko-proljece.com/web/2017 .

Sve što je lijepo kratko traje

Da, došao je i taj dan, dan kada smo se teška srca morali ukrcati na autobus i vratiti doma, svojoj kući, svojoj školi, svojim prijateljima i svojoj uobičajenoj, pomalo dosadnoj svakodnevnici. Hodajući po hotelu tog jutra na svakom koraku mogli ste vidjeti kofere, uplakana lice i oproštajne zagrljaje. I meni je bilo teško otići. Nisam mislila da ću se tako vezati, ali tako je to valjda kada punih tjedan dana provodiš sa istim osobama. Kada si njima dijeliš sobu, zajedno idete na doručak, ručak i večeru i svaki dan nešto novo saznaš o njima i ta ti osoba sa svakim danom sve više priraste srcu. Upoznala sam nove i drugačije ljude. Ljude s kojima dijelim slična mišljenja i interese. Ljude koji me možda bolje razumiju od onih iz mog razreda. - SVI KOJI IDU ZA ZAGREB ZA MNOM, U BUS! – tek kad sam to čula shvatila sam da moram ići. Gotovo je. Novigradsko proljeće je završilo. Vrijeme je da se vratim kući.

Moje cjelokupno mišljenje i doživljaj

Sudjelovanje na Novigradskom proljeću je zasigurno jedno od boljih iskustava i stvari koje su mi se dogodile. Iskreno, nisam očekivala da će biti tako super. Prva dva dana su bila najgora, jer mi je trebalo da se priviknem na okolinu, rutinu i ljude. Jedna od boljih stvari na NP je ta što je u toj školi i radionicama sve tako opušteno. Voditelji su uvijek dobro i prijateljski raspoloženi. Dok hodaš po školi čuješ mijaukanje i lajanje i voditelja Slikarsko- scenografske radionice, na svakom uglu provode se neke ankete, intervjui, iz dućana ne možeš izaći bez Pasarete, a ako kasniš na radionicu moraš kupiti čokoladu od riže. I baš onda kada je postalo najbolje, kada sam se konačno opustila i upoznala s ljudima, bilo je gotovo.  Žao mi je što nisam prije krenula na NP jer neka djeca su ovdje već četvrtu godinu, i ne bih htjela da moje prvo Novigradsko proljeće bude i zadnje.

7t

Adresa:

Ivana Mažuranića 43, P.P 1, 10362 Kašina

E-mail:

Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.